ONLY+LOVE=ALONE

ONLY+LOVE=ALONE

خدایا کمکم کن که اگر چیزی شکستم دل نباشه

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 878
بازدید کل : 19532
تعداد مطالب : 468
تعداد نظرات : 92
تعداد آنلاین : 1




امشب یکی با تمام خا طراتش خواهد مرد...!!!

از بس که سالهای گذشته مرا شکست

از سالهای مانده به تحویل خسته ام

کی میشود به میل خودم زندگی کنم

باور کنید از این همه تحمیل خسته ام..


 



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

ساسان
ساعت12:44---11 شهريور 1390
من تورا لینک کردم حالا تور ما را با عنوان دنیای مطالب خواندنی و آدرس matlab.new.LoxBlog.ir لینک نمایید.

هادی
ساعت12:00---11 شهريور 1390
با سلام خدمت دوست عزیزم.
بسیار ممنون و متشکرم از اینکه به هادی نت اومدی و نظر دادی.
وبلاگت شما واقعا زیبا و جذابه،بهتون تبریک میگم بابت مطالب و کار خوبتون.
بنده شما رو طبق دستور لینکیدم و خوشحال میشم شما هم بنده رو با عنوان آنتی فراماسون لینک کنید.
وب من :hadinet.loxblog.com
بازم به ما سر بزن.
موفق و سلامت باشی.


joya
ساعت11:58---11 شهريور 1390
سلام
من هم از وبلاگ شما خوشم اومد و شما را با نامی که خواسته بودید لینک کردم شما هم وبلاگ من را با نام دلآرام لینک کنید.

با قدر دانی فراوان جویا
http://joya.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: mohammad amin تاريخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام.من محمد امین 16 سالمه و این وبلاگو برای دلتنگی هام ساختم. اینجا چند تا قانون داره که باید رعایت شه: 1:کپی برداری ممنوع 2:نوشتن نظرات خصوصی ممنوع چون عمومی میشه 3:هرکی بیاد توی وب باید نظر بده 4:تبادل لینک هم میکنم 5:برای باقی موندن این وبلاگ تونستید عضو شوید دوستون دارم بوس بای بای boy.loving2012@yahoo.com setaiesh.amini@yahoo.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to setaiesh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com