ONLY+LOVE=ALONE

ONLY+LOVE=ALONE

خدایا کمکم کن که اگر چیزی شکستم دل نباشه

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 141
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 562
بازدید ماه : 960
بازدید کل : 19614
تعداد مطالب : 468
تعداد نظرات : 92
تعداد آنلاین : 1




ای کاش ، ای کاش ....!!!!

 ای کاش، ای کاش



ای کاش وقتی که بی رحمانه مرا رها کردی



و از من دور شدی



چشمانم را می دیدی، اشکهایم را حس می کردی



کاش می دیدی که چگونه اشک هایم در پی تو می دویدند



اما چه سود که در خاک می افتادند و نای دویدن نداشتند



خاک اشکهایم را می بلعید



انگار که هیچ وقت متولد نشده بودند



همانند عشق من که انگار هیچوقت در دلت متولد نشده بود



اما من همچنان به یاد تو اشک هایم را هر شب قربانی می کنم



شاید، شاید روزی دوباره



روزی دوباره از اشک هایم درخت عشقی در دلت سبز شود



کاش آن روز اشکی برای ریختن از شوق داشته باشم



به امید آن روز، به امید آنکه باشم وباشی  

 


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: mohammad amin تاريخ: چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام.من محمد امین 16 سالمه و این وبلاگو برای دلتنگی هام ساختم. اینجا چند تا قانون داره که باید رعایت شه: 1:کپی برداری ممنوع 2:نوشتن نظرات خصوصی ممنوع چون عمومی میشه 3:هرکی بیاد توی وب باید نظر بده 4:تبادل لینک هم میکنم 5:برای باقی موندن این وبلاگ تونستید عضو شوید دوستون دارم بوس بای بای boy.loving2012@yahoo.com setaiesh.amini@yahoo.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to setaiesh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com