ONLY+LOVE=ALONE

ONLY+LOVE=ALONE

خدایا کمکم کن که اگر چیزی شکستم دل نباشه

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 144
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 144
بازدید ماه : 963
بازدید کل : 19617
تعداد مطالب : 468
تعداد نظرات : 92
تعداد آنلاین : 1




شاید فراموشت شدم ...!!!

 

شاید فراموشت شدم شاید دلت تنگه برام



شاید بیداری مثل من به فکر اون خاطره ها 



شاید تو هم شب که میشه میری به سمته جاده ها



بگو تو هم خسته شدی مثل من از فاصله ها



با هر قدم برداشتنت فاصله بینمون نشست



لحظه ای که بستی دروو شنیدی قلبه من شکست



یادت میاد که من کییم همون که میمیره برات



همونی که دل نداره برگی بیفته سر رات



نمیتونم دورت کنم لحظه ای از تو رویا هام



تو مثل خالکوبی شدی تو تک تکه خاطره هام



از کی داری تو دور میشی از من که میمیرم برات



از منی که دل ندارم برگی بیفته سر رات



بگو من از کی بگیرم حتی یه بار سراغتو



دارم حسودی میکنم به آینه اتاق تو



کاش جایه اون آینه بودم هر روز تورو میدیدمت



اگر که بالشتت بودم هر لحظه میبوسیدمت



نمیتونم دورت کنم لحظه ای از تو رویا هام



تو مثل خالکوبی شدی تو تک تکه خاطره هام



از کی داری تو دور میشی از من که میمیرم برات



از منی که دل ندارم برگی بیفته سر رات

 


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: mohammad amin تاريخ: دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام.من محمد امین 16 سالمه و این وبلاگو برای دلتنگی هام ساختم. اینجا چند تا قانون داره که باید رعایت شه: 1:کپی برداری ممنوع 2:نوشتن نظرات خصوصی ممنوع چون عمومی میشه 3:هرکی بیاد توی وب باید نظر بده 4:تبادل لینک هم میکنم 5:برای باقی موندن این وبلاگ تونستید عضو شوید دوستون دارم بوس بای بای boy.loving2012@yahoo.com setaiesh.amini@yahoo.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to setaiesh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com