ONLY+LOVE=ALONE

ONLY+LOVE=ALONE

خدایا کمکم کن که اگر چیزی شکستم دل نباشه

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 156
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 577
بازدید ماه : 975
بازدید کل : 19629
تعداد مطالب : 468
تعداد نظرات : 92
تعداد آنلاین : 1




دلتنگی ...!!!

 
صدایت را می شنوم به گاه دلتنگی هایم


می فهمی دارم به چشمات نگاه می کنم


و اینک تو کلامم را بشنو

می فهمی که دلتنگت شده ام


بی انصافیست صدایت را دریغ کردن


اما عزیزم این دلتنگی جنس دیگری دارد


تو را در کنار خود حس می کنم


اما دستانم نمی تواند وجودت را لمس نماید بی انصافیست  ...
   
نه ؟


تو گمان نمی کنی بی انصافی است


یادم می آید از من پرسیدی می توانم دوریت را تحمل کنم  


گفتم خواهم گریست


و تو مرا به صبر فراخواندی


گفتم بخاطر تو صبر خواهم کرد


صبر خواهم کرد


اما قول بده اگر آمدی نپرسی سرخی چشمانم و التهاب پلک هایم برای چیست... چه زیباست 

 



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: mohammad amin تاريخ: جمعه 18 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام.من محمد امین 16 سالمه و این وبلاگو برای دلتنگی هام ساختم. اینجا چند تا قانون داره که باید رعایت شه: 1:کپی برداری ممنوع 2:نوشتن نظرات خصوصی ممنوع چون عمومی میشه 3:هرکی بیاد توی وب باید نظر بده 4:تبادل لینک هم میکنم 5:برای باقی موندن این وبلاگ تونستید عضو شوید دوستون دارم بوس بای بای boy.loving2012@yahoo.com setaiesh.amini@yahoo.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to setaiesh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com