ONLY+LOVE=ALONE

ONLY+LOVE=ALONE

خدایا کمکم کن که اگر چیزی شکستم دل نباشه

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 162
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 982
بازدید کل : 19636
تعداد مطالب : 468
تعداد نظرات : 92
تعداد آنلاین : 1




چشمانم را باز کردم...!!!

چشمانم را باز کردم و تو را دیدم ، عاشقت شدم .


اما تا یک لحظه چشمهایم را بستم دیگر تو را ندیدم.


دیگر به شکستن عادت کرده ام ، آنقدر سوخته ام که خاکستر شده ام.


آنقدر بی وفایی دیده ام که خودم نیز بی وفا شده ام.


آنقدر اشک ریخته ام که دیگر همه جا را خیس میبینم ، آنقدر لحظه های زندگی را با غم و غصه سپری کرده ام که

برای همیشه همنشین غمها شده ام.


نمیدانستم فاصله بین عاشق شدنم و یک لحظه بستن چشمهایم ، جداییست.


نمیدانستم سهم همه ما عاشقان بی وفاییست، پایان این راه یک جاده خاکیست.


کاش هیچگاه تو را نمیدیدم، کاش هیچگاه عهد عشق را با تو نمیبستم.


بشکند قلبم که عاشق شد ، بسوزد احساسم که در راه تو فدا شد.


حال و هوای دلم مثل خزان است ، این حال ، درد همه عاشقان است.


فصل های دلم بی بهار است ، در حسرت شکفتن غنچه محبت نشسته ام ، این انتظار بی پایان است.


چشمانم را باز کردم و عاشقت شدم، یک لحظه چشمانم بستم و دیدم تو رفته ای.


مرا تنها گذاشته ای و بار سفر را بسته ای .


تو که عاشقم نبودی ، پس چرا گفتی عاشقی، تو که دوستم نداشتی ، پس چرا به پای من نشستی، تو که

میگفتی همیشه با منی ، پس چرا مرا تنها گذاشتی 



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: mohammad amin تاريخ: پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام.من محمد امین 16 سالمه و این وبلاگو برای دلتنگی هام ساختم. اینجا چند تا قانون داره که باید رعایت شه: 1:کپی برداری ممنوع 2:نوشتن نظرات خصوصی ممنوع چون عمومی میشه 3:هرکی بیاد توی وب باید نظر بده 4:تبادل لینک هم میکنم 5:برای باقی موندن این وبلاگ تونستید عضو شوید دوستون دارم بوس بای بای boy.loving2012@yahoo.com setaiesh.amini@yahoo.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to setaiesh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com