ONLY+LOVE=ALONE

ONLY+LOVE=ALONE

خدایا کمکم کن که اگر چیزی شکستم دل نباشه

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 866
بازدید کل : 19520
تعداد مطالب : 468
تعداد نظرات : 92
تعداد آنلاین : 1




گریه نکن...!!!!

یه اتاقی باشه گرمه گرم....روشنه روشن

تو باشی منم باشم....

کف اتاق سنگ باشه سنگ سفید..

تو منو بغل کنی که نترسم...که سردم نشه...که نلرزم....

اینجوری که تو تکیه دادی به دیوار...پاهاتم دراز کردی

منم اومدم نشستم جلوت و بهت تکیه دادم

باپاهات منو محکم گرفتی... دو تا دستتم دورم حلقه کردی..

بهت میگم چشماتو می بندی؟

میگی آره بعد چشماتو می بندی...

بهت میگم برام قصه میگی؟تو گوشم؟

میگی آره بعد شروع می کنی آروم آروم تو گوشم قصه گفتن

یه عالمه قصه طولانی و بلند که هیچ وقت تموم نمیشه

می دونی؟

می خوام رگ بزنم...رگ خودمو...مچ دست چپمو...یه حرکت سریع...

یه ضربه عمیق...بلدی که؟!

ولی تو که نمی دونی می خوام رگمو بزنم...تو چشماتو بستی...نمی دونی...

من تیغو از جیبم در میارم...نمی بینی که سریع می برم...نمی بینی خون فواره می زنه

روی سنگای سفید...نمی بینی که دستم می سوزه....و لبمو گاز می گیرم که نگم آخ

که چشماتو باز نکنی و منو نبینی......

تو داری قصه میگی....

من شلوارک پامه..دستمو میزارم رو زانوم...خون میاد از دستم میریزه رو زانوم و از زانوم میریزه رو

سنگا....قشنگه مسیر حرکتش...

حیف که چشمات بسته است و نمی تونی ببینی

تو بغلم کردی...می بینی که سرد شدم....محکم تر بغلم می کنی که گرم بشم....

می بینی نامنظم نفس می کشم..تو دلت میگی آخی دوباره نفسش گرفت....

می بینی هرچه محکم تر بغلم میکنی سردتر میشم....

می بینی که دیگه نفس نمی کشم....

چشماتو باز می کنی می بینی من مردم..

می دونی؟من می ترسم خودمو بکشم از سرد شدن...از تنهایی مردن...

از خون دیدن...وقتی بغلم کردی دیگه نترسیدم..

مردن خوب بود آرومه آروم

گریه نکن دیگه..من که دیگه نیستم چشماتو بوس کنم بگو خوشکل شدیاااااااااا

بعدش تو همون جوری وسط گریه هات بخندی

گریه نکن دیگه خوب؟؟؟؟دلم می شکنه.....

دل روح نازکه!.....نشکونش.خوب؟؟


 



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: mohammad amin تاريخ: دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام.من محمد امین 16 سالمه و این وبلاگو برای دلتنگی هام ساختم. اینجا چند تا قانون داره که باید رعایت شه: 1:کپی برداری ممنوع 2:نوشتن نظرات خصوصی ممنوع چون عمومی میشه 3:هرکی بیاد توی وب باید نظر بده 4:تبادل لینک هم میکنم 5:برای باقی موندن این وبلاگ تونستید عضو شوید دوستون دارم بوس بای بای boy.loving2012@yahoo.com setaiesh.amini@yahoo.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to setaiesh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com